26 February 2011

Zara TRF Color pants lookbook

















4 comments:

  1. Olyan jók a színes nadrágjaik. De azt vettem észre, hogy egyre drágább lesz náluk minden, táskák, cipők. Talán a trf még elfogadható.

    ReplyDelete
  2. Igen, igazad van, bár nekem az igazi csalódás a Mango volt ahol pár éve még minden sokkal olcsóbb volt, most meg 22E egy műbőr táska, a bőr meg 40-50E, az ékszerek, kabátok áráról meg ne is beszéljünk... :( Pedig szerettem ott vásárolni

    ReplyDelete
  3. Olyan jók ezek a nadrágok, de szerintem nekem nem állnának jól...
    Tényleg egyre drágábbak, már van 2 éve nem is vettem egyiknél se semmit. A minőség... arról meg ne is beszéljünk.

    ReplyDelete
  4. i want those colored pants so bad! love it! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete