02 August 2011

WTF????

Dear ..................

Thank you for choosing to place an order with topshop.com

We take the security of our customers very seriously and to protect it we routinely check for anything that gives us cause for concern. As a result unfortunately we have had to cancel your order (no. 64838791), which of course you have not been charged for.

We're more than happy to discuss this with you if you think we've made an error. To talk to a member of the Topshop Customer Services team, please call us on 0844 984 0264.

Kind regards.
The Topshop Online Team



What's this??!! Yesterday I've ordered an ankle boot from Topshop, and today I've found this letter in my mailbox....  ATM i don't care with the boots, I want my money back (nearly 21.000 Ft). I don't understand this....why me? I use this card without any problem.


I think this was my last order from Topshop... :((

3 comments:

  1. azt írják, hogy téged nem okolnak a megrendelés törlése miatt. Szóval írj nekik e-mailt vagy az oldalon keress valami kapcsolatfelvételi lehetőséget, add meg az adatokat és kérd vissz a pénzed. Vissza fogod kapni :)

    ReplyDelete
  2. Már megtettem, most várok, remélem legalább a pénzt visszakapom... :S De akkor is érthetetlen, mert ok hogy engem nem hibáztatnak de ilyesmi még nem esett meg velem. Végeredményben azért csalódás a Topshop, mert gyönyörű dolgaik vannak, de a szállítással már korábban is voltak gondok...

    ReplyDelete
  3. Lehet, hogy nem szeretik a nem angliai vásárlókat, Vagy nem értem miért csinálnak ilyet a vevőkkel...
    Nekem is tetszenek a Topshop-os ruhák, cipők stb. de még nem rendeltem tőlük (szerintem nem is fogok...).
    Azért majd írd meg, hogy mit reagálnak a leveledre.

    ReplyDelete