09 February 2012

Shopping: Orly





Finally they're mine! :) /Lunar eclipse, Meet me under the mistletoe, Absolutely orchid/

Beszereztem 3 Orly lakkot a fent említett színekben (kettőt közülük akciósan - kb. 550 Ft-ért) Még nem próbáltam ki őket a körmömön, de remélem, hogy legalább olyan tartós és könnyen felvihetőek lesznek mint az OPI lakkjaim. :) Viszont az üzlet és az ott látottak/tapasztaltak nem nyűgöztek le annyira (Fogarasi út). Mivel már jártam az OPI üzletében, ezért én valami hasonlót képzeltem el....gyönyörű lakkok, barátságos, segítőkész és hozzáértő eladók. Ehhez képest a boltban 3-4 "nemvagyokkedves és nemérdekelnekavevők" típusú eladó fogadott...szerintem mindnyájan találkoztunk már hozzájuk hasonlókkal. Igazából nem voltak segítőkészek és meg sem kérdezték, hogy mit szeretnék vásárolni, pedig tényleg egy hatalmas üzletről van szó. Ez volt a kisebbik baj: a polcokon álló lakkok egy része "ki volt csapódva" - nem is tudom hogy mondják ezt pontosan - szóval az üvegben a lakk felett sárgás-vizes lötyi volt...tapasztalatom szerint akkor válik ilyenné, ha sokat áll vagy régi (lehet, hogy ez nem ront a minőségen, de akkor sem néz ki jól), persze én olyanokat választottam, amelyiknél nem volt ilyen probléma. Összességében az üzlet csalódás volt (lehet, hogy én vagyok túl kukacoskodó), de remélem a lakkok beválnak, mindenesetre a színük isteni! :)

No comments:

Post a Comment