18 February 2013

Top 10 favorite polishes




 Kedvencek (sorrend nélkül):

- L'oreal Color  Riche - 807 Majestic Green - szokatlan zöld, de első sorban a tartóssága miatt került fel a listára, nekem ugyanis az új L'oreal lakkok bírják a legtovább a körmömön, és ez a zöld szépség a legkülönlegesebb a Color Riche gyűjteményemben

- Isadora Wonder Nail - 728 Black Galaxy - szerintem no comment, az egyik legszebb lakkom, fekete és telis-tele van színes csillámokkal, egyetlen hátránya az ára, mert úgy emlékszem 2400 Ft-ot kell fizetnünk 6 ml lakkért, ami nem kevés, összesen 3 Isadora lakkom van és érthető módon nem tervezek gyors bővítést... :D


- Max Factor Max Effect - 45 Fantasy Fire - szerintem őt nem kell bővebben bemutatni, mindenki ismeri, mesés színjátszós picike lakk. Egyetlen hátránya a gyatra fedés, érdemes alá valamilyen lilás színt kenni, de nekem időbe tellett mire kikísérleteztem, hogy melyik lakkra kenve hasonlít a végeredmény az üvegben látott csodához

- Orly -Lunar Eclipse - Egyértelműen a legszebb kék lakkom, csodás lilás-kékes duokróm, szerelem volt első látásra. 3-4 réteg is kellhet a tökéletes fedéshez, de az eredmény kárpótol.


- Max Factor Glossfinity - Ruby Fruit - Az árat és a szolid színválasztékot leszámítva nagyon elégedett vagyok az új Glossfinity lakkokkal. A Ruby Fruit felkenve szinte csokibarna, magas fényű (napok múlva se mattul meg a felület), és ráadásként igen tartós. Most még csak 3 van, de biztos veszek még egyet-kettőt

- OPI - The Show Must Go On - Az OPI egyértelműen a favorit márka, a különleges színek miatt, (na meg persze a kifogástalan marketingstratégiájuk miatt), nagyon szeretem a lakkjaikat, csak kár hogy kicsit drágák...ennek ellenére a közeljövőben tervezek egy kisebb beszerzést. A Show Must Go On szerintem a tökéletes ünnepi lakk, bordós-pirosas-narancsos, a képek sajnos nem adják vissza a szépségét

 
- Manhattan Quick Dry - 67S Ő is a szín miatt került fel a listára, fényviszonyoktól függően hol lila, hol kék, krém finisű lakkocska, nem láttam hasonló színt sehol mostanság. Megbízható, korrekt minőségű lakkokat gyárt a Manhattan, mindig elégedett voltam velük, a közelmúltban akciózták őket, úgyhogy szépen gyarapodott a kollekcióm
 
- NYC - 105 Lights-Camera-Glitter - Sokat gondolkoztam, hogy melyik csillámos fedőlakkot vegyem fel a listára (merthogy rengeteg van), végül emellett döntöttem, mégpedig azért mert már csak félig van az üveg (igaz régebbi beszerzés), ami azt jelenti, hoyg tényleg sokat használtam, szeretem mert kétféle méretű és több színű csillámot tartalmaz, ha netán elfogyna biztos, hogy vennék belőle megint
 


- OPI - Teenage Dream - Na őőő a valaha volt legszebb csillámos lakk, igazi különlegesség, és, hogy miért szeretem még? Azért mert nem kell alá semmilyen más szín, két rétegben felkenve tökéletes mézes-mázos-cukros-csillogó-villogó rózsaszín körmöket kapunk

- Color Club - 850 Worth The Risque - Az első holo lakkom (azóta persze beszereztem még két tesvérkéjét), szerintem már fejtegettem, hogy nem egy Glitter Gal vagy egy Nfu-Oh, de csak 990 Ft, nem kell hozzá sem alap-, sem fedőlakk. Könynen beszerezhető, jól fed, tartós, és napsütésben illetve direkt lámpafénynél csodásan látszik a holo hatás. Én teljesen elégedett vagyok vele, ha meg netán nálunk is kapható lesz a CC új Holo Hues kollekciója akkor meg végképp határtalan lesz a boldogságom :D

No comments:

Post a Comment