16 April 2013

TAG

Smink és más....találtam egy taget, nem az egészet töltöttem ki csak azt ami érdekelt: haj-smink-köröm. Hope U like it! :)



1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Szögegyenes...és mindenféle volumentől mentes....általában a fejemre "cuppan", ha meg nem, akkor, száll és úgy körülleng, mintha az aurámlenne.. :D Ünnepi alkalmakkor be szoktam csavarni, de mindenféle hajsütést/vasalást károsnak tartok. Csak természetesen. :)

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Nem festem a hajamat, nagyon régen volt szőkítve, ill. voltam egyszer vörös is, de a hajam nagyon elvékonyodott tőle, úgyhogy nem is tervezem festeni. Meg amúgy is kifejezetten szeretem a hajam színét. :D
 
3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában igen: befonva, lófarokba, kontyba...ezek az alapvariációk. Nagyon ritkán engedem ki, mert zavar, hogy az arcomba lóg.
 
 
4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Manikűrt mindíg magamnak készítem, igazi lakkfan vagyok, szeretek vele pepecselni. Pedikűr ügyben néha (nyáron) ellátogatok szalonba is.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Nincs olyan, hogy a körmöm nincs kifestve... :D Egy lakkot általában 2-3 napig hagyok fenn. Ennek 3 oka van: egyrészt elég gyengék a körmeim, a nagyon jó minőségű lakkok is megpattannnak 2-3 nap után, másrészt annyi lakkom van, hogy simán előfordul,hogy hónapokig nem kenem fel ugyan azt a lakkot; végül pedig, mert pár nap után megunom az adott színt.
 
6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen-nyáron.


7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Alkalomtól, rendelkezésre álló időtől és hangulattól függ. Sima nappali smink 15-20 perc, alkalmi smink ennél azért tovább tart, pláne ha a végén elrontom a tust....

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Mindig az arcomat, szem csak utána jön.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit ha szükséges?
Gyűjtöm, sajnos... a Rossmann leárazásoknak nem szoktam tudni ellenálni. Bár az azért vígasztal, hogy egy-egy terméket nem szoktam drágán megvenni, inkább megvárom míg akciózzák vagy kuponnal veszem.
10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Mostanában egyre gyakrabban, de csak buliba. Akkor viszont valami brutál darabot tszek fel. :D

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Igen, ha megyek valahova. Ha csak a boltba ugrok le akkor beérem az alapozó-púder kombóval is.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nem, ha nem mozdulok ki akkor nincs rajtam smink, szerintem,kell, hogy az arcbőr pihenjen, mondjuk vasárnaponként. :D

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Nem igazán, alapozót mindenképp rakok.
 
14. Mennyi "high-end" terméked van?
Mivel hamarabb megunom a sminkcuccaimat mint ahogy elfogynának ezért nem fektetek be high-end termékekbe. Jó minőségű lakkjaim viszont vannak: OPI, Orly, Loreal, Isadora, Kiko, Max Factor stb.


15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Persze, sőt, néha több napra előre. Az előzetes terveken az időjárás szokott néha változtatni. :D

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Outfittől függ, van, hogy naponta, de átlagosan egy héten kb 3-4 táskát hordok. Jellemző rám, hogy az új szerzeményeket többet hordom és a régieket kicsit hanyagolom (kivéve a feketéket, met ugye azok mindenhez jók).
 
képek: tumblr.com

No comments:

Post a Comment