16 October 2012

Polish collection 03. (last part)


Light pink

Világos rózsaszín: Nincs belőle sok, de nem is az a szín amit rendszeresen viselek, nekem kicsit túl babás. Kivétel az OPI Teenage Dream-je, mert az valami hihetetlenül különleges, annyira sok csillám van benne, hogy még alapszín se kell hozzá, 2 rétegben tökéletesen fed.


Pink

Rózsaszín: Egész sok van, bár a Miss Sporty-kat meg a S-he-t már nagyon régen használtam. Természetesen a Max Factor a jelenlegi szerelmem, de az Essence csillámos-repedezős csodát is szeretem (amina repedések nem mutatnak valami jól, de a szín és a sok glitter kárpótol). Kedvenc lenne még a Moyra neon rózsaszínje, ha nem csak 24 órát bírna akörmömön, jobban fedne és nem mattra száradna....


Mauve/burguny

Mályva/burgundi: Igazi téli színek, meglepő módon évek óta rendszeresen használom őket. Pl. a Manhatten azon kevés lakkok egyike amelyikből a második üveget fogyasztom. Egyértelműen az Opi-k a kedvencek, de az Orly arany csillámos burgundiját is szeretem, bár ezt csakis télen szoktam használni, nem tudom miért, de szép időben képtelen vagyok elviselni a kezemen.... :D



Turquoise

Türkiz: A kékes lakkokat muszály volt kétfele szedjem mert annyi van. Ezek közül inkább a fedőlakkokat használom. A Lovely csupacsillám kékje egy álom lenne, ha fenn maradna a körmeimen 24 óránál tovább....na jó ha szerencsém van ez lehet bírja 2 napig is.



Blue

Kék: Mondom, hogy rengeteg van :D Egyértelmű kedvenc az Orly duokrómja, csak sajnos 3 réteg kell belőle a tökéletes fedéshez. A legjobb minőségű a két Loreal-os lakk. Amit nagyon ritkán használok az az Avonos babakék, eléggé csíkoz, nem könnyű vele dolgozni, meg szerintem nem is az a szín amihez mindig kedve lenneaz embernek....


+1

+1: A matt fedőlakkom és a közelmúlt új szerzeményei. A Moyra lakkot barátnőmtől kaptam, csodás színe van (különösen, ha kenek rá matt fedőlakkot). A nude Loreal-os Glamour napos szerzemény, a Lovely limited editionnek meg egyszerűen nem tudtam ellenállni (arany-piros). Valamint beszereztem életem első H&M lakkját is. Még csak kipróbáltam, úgyhogy nem tudom mennyire tartós, de egyszerűen csodálatosak benne az arany pelyhek.

No comments:

Post a Comment