11 October 2012

Polish collection 01.


 
It's time to sort my entire collection...here is the result.Part 1:
 


Green

Zöldek: Egyértelműen az Isadora-s mentazöld a kedvenc...de igazából mindegyiket szeretem valamiért. Az utólsó neonzöldnek jelenleg csak egy rajongója van...ÉN. Igazából annyi van, hogy alig hiányzik az egyes üvegekből... :$


White

Fehérek/pelyhes lakkok. Ezeket nem használom túl gyakran, túl szolidnak érzem őket. A sima fehérrel pl. csak dekorálni szoktam. A Loreal és az Avonos ősrágiek, de valamiért nincs bajuk, így nem váltam meg tőlük.


Grey/silver

Szürkék/ezüstök: Szeretem a pasztellszürke lakkokat, olyan különlegesek, a Lorealos nagyon bevált, a Flomar lakk viszont nagyon nem. Szép a színe, de kb semmit nem bír a körmömön, maximum egy vékony rétegben fedőlekként...


Beige

Bézsek: Na ezeket se használom sűrűn...kedvencem az Avonos, mondjuk vannak vízióim: beszerzek egy arany csillámos lakkot és az alá nude-ot kenek...isteni lesz. :)) De mégis, mostanában mindenre az Essence konfettis lakkját kenem.


Yellow

Citromsárgák: Kemény 3 db van, mindet szeretem, de a Catrice inkább nyári szín, és elég nehéz vele dolgozni (csíkos, helyenként nehezen fed).


Brown/gold

Barna/arany: Ismét az Isadora a hedvenc, meg persze a Chanel lakkra hajazó Catrice. Aranyat ritkán használok, de télen azért megesik. A csillámos-barnás Manhattan csoda szintén matuzsálemi darab...uv fényben világít. :D

No comments:

Post a Comment